Feeds:
Artikkelit
Kommentit

Archive for helmikuu 2013

Nyt näyttää paino vakiintuneen tuohon 89 kg:n lähelle.
Rasvaprosentti on pudonnut 6 yksikköä, ja paino 2 kg, joten lihasta on tullut noin 3 kg tai kilo viikossa.!!!!!

Read Full Post »

Kiukuttelin eilen, että pitihän tällä Insanityllä lähteä painoakin, ei pelkästään muuttua vartalon muoto, mutta tuntuu vain että paino sama koko ajan.

Tarkistin kalenterista aamulla: 91.7 kun aloitin, tänään 89.8, eli 2.9 kg lähtenyt.

Laitoin uuden tavoitelukeman sitten 84.9 huhtikuun alkuun, 4.4. kun ensimmäinen 60 pv on takana.
Siitä voi sitten taiteilla kumpaan suuntaan tahansa, riippuen sen hetken motiiveista ja motivaatiosta: Toisaalta olisi kiva päästä siihen alle 80, mutta toisaalta on kiva olla lihaksikas.

En aio asialla kuitenkaan päätäni vaivata, sinne on vielä liian pitkä matka.

Read Full Post »

Eli ensimmäinen päivä jolloin jaksoin tehdä 100 % liikkeistä 100 % ajasta.
Paino oli aamulla 89.5, joten sekin menee hitaasti taas alaspäin.

Read Full Post »

vaan jaksan painaa melkein koko ajan tyttöjen tahtiin Insanity videolla.
90.4 kg ollut tasan jo kolme päivää.

Maanantaista alkaa leipää ja vettä- kuuri.

Read Full Post »

800mutta onneksi löysin helpon keinon tänään!

Read Full Post »

https://jaristokraatti.wordpress.com

Laitan tänne englanniksi päivittäisen jorinan Insanity harjoitusohjelmasta, jota olen nyt tehnyt viisi päivää.

Lähdin iltapäivästä kahville ulos, ja huomasin että pystyn näkemään takkini koko vetoketjun!

Tätä ei ole tapahtunut sitten vuoden 1991.

Totta on, että olen laihtunut sitten viime kesän, 110 –> 90, mutta vatsakumpu on pysynyt lähs muuttumattomana. Aloitin säännöllisen vatsalihastreenin, mutta ei sekään auttanut. Tämä uusi ohjelma on jostain syystä heti aloittanut vatsan kiristämisen.

Toivottavasti muutamat matkustuspäivät tässä ja ensi kuussa eivät pilaa hyvin alkanutta treeniä!

Tulnee mieleen ottaa pari olutta ja akvaviitti kun Tanskassa, Saksassa vehnäolut kutsuu…

Eniten kuitenkin voi haitata jos ei ole punttisalia.

Read Full Post »

Enpä olisi usonut teinivuosien jälkeen tekeväni haarahyppyjä innokkaasti vielä tässä iässä!

Insanity Workout ohjelmassa on eri tyyppisiä kuntopiirejä aerobiseen, voimahankintaan ja kestävyyteen vaikuttavia, ohjelmassa tehdään noin 3 min harjoitteita ja pidetään aktiivinen 30 sek tauko, lyhin, palauttava ohjelma on 35 min ja pisin tasan tunnin. Venyttely vie noin 8 – 10 min yhteensä alussa ja lopussa.

Paita kastuu, paino laskee ja vartalo ”kiristyy”. Hauskaa.

Read Full Post »

Older Posts »